torsdag 21. januar 2010

Torsdag.

11.32 Vi har konstatert at det verken snør eller er sol ute.

12.30 Vi skal ake i Korketrekkeren, går gjennom byen i skiutstyr. Folk ser på oss.

13.46
Jeg er nervøs. Naomi drikker kakao. Hun snakker om været. Hun sier: "Det er surt, ass".






























































15.10
Vi står på t-banen sammen med en hel skoleklasse. 9. klasse, kanskje. En gutt sier: "Når jeg blir stor skal jeg bli gynekolog". Læreren sier: "Svigerfaren min er gynekolog". Gutten sier: "Svigerfaren din?". Læreren sier: "Ja, en dag får du også en svigerfar. Et sted der ute går den fremtidige svigerfaren din, og aner ingenting. Tenk på det!"

17.00 Vi venter på bussen. Det er kaldt. Naomi drikker Kuli. Hun sier: "Jeg syns det er så vakkert her. Se på den vakre skogen vår!".

19.35 Fetter'n til Naomi kliner på tv.


Ingen kommentarer: