tirsdag 20. september 2011

Tirsdag.

09.30  Det er en polakk i stua. Jeg vil dusje. Dusjen er på kjøkkenet. Jeg kan ikke dusje på kjøkkenet når det er en polakk i stua.

16.15  Jeg har dusja.

18.46  Jeg sitter i en hengekøye og spiser belgisk sjokolade.


19.02  Jeg er hjemme alene i noen andres hjem. Så jeg er vel strengt tatt bare alene. Jeg prøver å ikke sovne. Det er så stille her. Men man kan jo ikke bare drive og sovne i andres hjem.

21.17  Jeg kjeder meg. Fortsatt alene. Jeg googler "group of retards". Jeg oversetter "kollektivt svekka" i Google Translate, og det blir "collectively weakened", så da googler jeg det istedet. Men jeg tror kanskje jeg sparer de artiklene om Zimbabwes økonomiske tilstand til senere.

1 kommentar:

Ida Fjeldbraaten sa...

Jeg leser på bloggen. Gleder meg over at det har vært polakker i leiligheten og at jeg snart skal få dusje igjen. Med Gardin.
Frk. F