tirsdag 16. februar 2010

Tirsdag

21.22 Det er bare jeg som liker OL her i gården. - Han synger med adamseplet, sier Zoë. Er han misjonær? Hun snakker til tven. Vi har hatt litt av en dag, alt kommer til å bli bra og søndag var jeg og Naomi på ski. Det kan man se bilde av nedenfor.


Her kan man se meg og Naomi på ski, eller pause mellom frem og tilbake. Snart skal Emil Hegle Svendsen stå på ski. Jeg håper han er bedre enn oss, men det kan man se på tv. Eller på stream, som jeg, siden vi ikke har fjernkontroll.














22.26
Naomi kommer hjem og legger seg på gulvet. Hun har jobbet helt til nå og gjesper bak i halsen. Det kan hende hun har sovna.

2 kommentarer:

Gina, the golden ballerina sa...

Du skriver på en fantastisk (og) morsom måte, og jeg liker det. hilsen den infromative Gina ;-)

Unknown sa...

Jeg så på ski cross og curling og det var faktisk ganske underholdende.