lørdag 27. mars 2010

Lørdag.

00.15 Vi har malt påskeegg. De har mange ulike kunstneriske uttrykk.

"Shot in the egg"




"Hosianna"


"Untitled III"



"Polske oppussingsobjekter"



00.20
Vi skrudde av alt lyset klokka halv ni. Det var tross alt Earth Hour. Så vi lagde lammelår i mørket. Det var ganske vanskelig å lage mat i mørket, men vi var veldig flinke til å skru av lyset. Vi var bare en dag for tidlig ute...

13.51 Aurelia har vært på besøk. Hun hadde Pippi-kjole og bustete hår. "Du er helt crazy på håret" sa jeg. "Kreisi" sa Aurelia. "Kreisi kreisi kreisi." Så lo hun, og spiste litt lørdagsgodt.


10.47 (Lokal tid)


Storebroren min og jeg var oppe i et høyt bygg som heter Hancock
Jeg ble litt svimmel, men fikk champagne som medisin. Det hjalp.

Så høyt var bygget

Vi fant noen speil som vi lo mye av


Her lo vi enda litt til


Sånn Chicagopizza blir man ubehagelig mett av selv om man tar med halvparten hjem i hundepose.

19.02 I kveld skal vi på diskotek. Det blir spennende.

22.36 Lisbeth drikker Clausthaler, jeg og Rannveig drikker rosa vin. Vi har spist fena. Mamma har kjefta og jeg har vært tolv år igjen. Nå hører vi på Knips. Det er viktig å finne diskotekformen.

8 kommentarer:

Frk. F sa...

SÅ fine egg! Zoë, når stikker du hjem? jeg vil og gjøre sånne påsketing!

frk.W sa...

jeg vetr ikke ennå. neste helg en gang. da kan vi male! ohog blåse, det var gøyest!

Frk. F sa...

kanskje du vil være med til Fredrikstad? vi har hus.

frk.W sa...

jeg liker hus.

Frk. F sa...

da gjør vi kanskje det. har det nemlig helt alene. Liker du bil og? i så fall har vi det og. vi kan dra til Sverige om vi vil liksom.

frk.W sa...

Jeg liker bil. og sverige. og deg. du kommer hjem fredag? lørdag?

Frk. F sa...

fredag. kidnapper deg til min bardomsby by then. du kommer til å like det. vår birolle i bloggen, frk. rannveig revhaug sørensen kan og bli med om hun vil?

frk. D sa...

gud bedre, det hørtes hyggelig ut. tror jeg blir med neste gang.