onsdag 24. mars 2010

Onsdag.

16.30 I dag har vi vært i Mandal og handla. På Meny. Der hadde de smaksprøver. Først smakte vi på noen druer. De var gode. Så smakte vi på små gulrøtter med dip. Det var helt OK. Så smakte vi på ganske mange oster og litt kjeks. Så smakte vi litt mer på den ene osten. Den var veldig god. Så smakte vi på en slags bolle. Den var ikke så god, så vi måtte smake litt mer på osten. Jeg hadde skrevet handleliste, men den glemte jeg å ta med. Derfor kjøpte vi ekstra mange ting. For eksempel et fenalår. Det stod ikke på lista.

21.53 Mamma har rydda på loftet og funnet de gamle skoledagbøkene mine. Jeg velger en O'Boy-skoledagbok fra 96/97, blar opp på en tilfeldig side og leser: Åh, Linda er skikkelig masete! Hun skal hele tida klå på musa mi. Jeg leser det en gang til. Og enda en gang. Så husker jeg den japanske dansemusa. Det var godt det bare var den jeg hadde glemt.

1 kommentar:

Ingeborg B. Hansen sa...

Heh. Kanskje eg skal finne den gamle mi og skrive litt der i frå. Mykje elegant.