torsdag 11. mars 2010

Torsdag.

16.47 Jeg har laget tegneserie av historien om hunden. Jeg henger den på veggen på kjøkkenet. Så tar jeg bilde av den.























17.18 Man får en rar smak i munnen etter å ha spist Freia melkesjokolade med Kvikk Lunsj og havsalt. Etter omtrent ett minutt. Kanskje det er havsaltet. Det er uansett en rar og ganske vond smak.

19.17 Jeg og Ida ser på "Vil du bli millionær". Vi er enige om at han ene kanskje er mongo. 45% mongo. Lykke til, sier nå vi.

19.21 En som heter Bjørn har blitt millionær. Folk er begeistret. "Tenk at vi fikk med oss det her" sier Ida.

19.26 Ida sier: "Jeg elsker pinjekjerner. Tenk å bade i pinjekjerner! Åh!" "Men da måtte de ha vært rista, så de var litt varme" sier jeg. Ida er enig. "Det høres helt fantastisk ut" sier hun. "Også tror jeg det er veldig bra for ryggen".

19.34 Fun fact: Peanøtter er ikke nøtter. Peanøtter er frukt. Har jeg hørt.

20.07 "Jeg syns det er litt dumt at jeg er allergisk mot ananas" sier Ida. "Jeg liker så godt freshnessen".

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så flott! Legg inn flærre!Fine linjor! (fine penn?)
Lag noken flærre og send dei te erik falk på jippi forlag!

frk.W sa...

fine pennen! blir så fin på fingrene også.