søndag 21. mars 2010

Søndag.

11.54 Jeg har vondt i visdomstanna. Mamma sier at alt kommer til å gå bra, så da tenker jeg at det gjør det nok. Mødre har ganske ofte rett. Vi drikker kaffe på kjøkkenet og hører på "The drugs don't work". Ida har dusja. Nå er hun ren og pen. Eller "rein og pein", som jeg sa da jeg var liten.

13.43 Jeg er på besøk i Sarsgate. Det er ikke jobbklubb, men kjøpe-togbillett-til-Marnardal-klubb og sitte-på-verandaen-og-røyke-og-drikke-kaffe-klubb. Det er jo tross alt søndag. Dor har vært på fylla med en kjendis. I Sandnes. Han trenger kaffe.

14.40 Jeg er ikke helt enig med Richard Ashcroft. The drugs are working. Rannveig lager carbonara, og snart kommer Gro. Hun skal bare kle på seg først.

16.02 Gro spør om det går bra på jobben. "Ja" sier jeg. Selv om jeg ikke har noen jobb.

19.47 Zoë kommer hjem fra billettklubb. Jeg har kjøpt meg ny sykkel og tenker veldig mye på den og hvor blå den er. Naomi skal kjøpe middag til seg og snop til oss. Zoë har fortsatt vondt i tanna, men har ikke så lyst til å dra til tannlegen. Vi har lekt deilige i hele dag.

Ingen kommentarer: